Vier producten van de Cetty Pharmaceutical Companies Group werden onderscheiden in de International Institution of the Year 2025, een van de grootste en belangrijkste internationaal, in termen van productinnovatie en consumententevredenheid. Griekse bedrijven die worden geconfronteerd met innovatie als een bron van groei, differentiatie en concurrentievoordeel, zijn naar voren gekomen als de prijsuitreiking van de internationale instelling “Product van het jaar”, georganiseerd door Richting Business Network in Athene Concert Hall op maandag 7 april 2025 met de producten en diensten die opvielen dankzij hun innovatieve functies om te worden beloond.
De huidapotheker van Intermed met hoge prestaties die gerichte oplossingen bieden voor elk huidprobleem, werd het opnieuw genomineerd door de consumenten zelf, die twee van zijn directe repetitieserums opvielen. Herstel en vernieuw klasse als “Products of the Year 2025”. De Cafeïne oogserum (minimaliseert zwarte cirkels en zakken onder de ogen) en Niacinamide & zink gezichtsserum (Vermindert direct voliniteit, maakt de middelen aan en behandelt onvolkomenheden) hebben zich zowel voor hun innovatieve samenstelling als voor hun bewezen, gebaseerde effectiviteit onderscheiden.
Als een product van het jaar 2025 de Chloorhexil zuurstof mondwater van Intermed de orale oplossing die eerst de unieke eigenschappen van chloorhexidine combineert in een concentratie van 0,20% met die van actieve zuurstof, waardoor effectieve bescherming en reiniging van de mondholte wordt geboden. Het onderscheidsproduct van het jaar 2025 veroverde ook de Dextrolyte Plus, Specialist Nutrition van Uni -Pharma die elektrolyten en dextrose biedt, de verliezen van het lichaam in water en metalen zouten in evenwicht brengen die uitdroging voorkomen -of het afkomstig is van intense sport- of gastro -intestinale aandoeningen.
Tijdens de prijsuitreiking waren de prijzen aanwezig President en CEO van het voordeel, Julia Tseti samen met groepsleiders. Mevrouw Tseti uitte haar tevredenheid met deze significante onderscheidingen, die “Ze zijn bijzonder zwaar omdat ze de stem van het consumentenvertrouwen vastleggen over innovatieve producten” Hij benadrukte zelfs dat hij is “Bijzonder gelukkig, het zien van jongeren en veel vrouwen in de hal, ter ondersteuning van moderne zaken”
Het gestemde product van het jaar / product van het jaar is een van de meest erkende instellingen voor consumentendiscriminatie ter wereld. Het begon in Frankrijk in 1987 en bestaat vandaag in meer dan 40 landen, waaronder Griekenland. Zoals elk jaar, werden de producten die ervoor hebben gekozen om deel te nemen aan de instelling geëvalueerd door een auditcomité van experts, bestaande uit commerce -professionals, vertegenwoordigers van institutionele instanties en experts/experts, om ervoor te zorgen dat aan de innovatiecriteria wordt voldaan.
Na de evaluatie werden de dominante producten in de respectieve categorieën gepresenteerd aan de gespecialiseerde marktonderzoeksorganisatie van Circana en werden ze aangesloten bij het zeer grote consumentenonderzoek dat werd uitgevoerd in een representatieve steekproef van 3.200 mensen in heel Griekenland. Het logo van het jaar, dat award -winnende producten onderscheidt, wordt ondersteund door stemmen van consumenten.