Heathrow’s “Redefine Your Beauty” ervaringen beloven een geheel nieuwe kijk op de luchthavenbeleving. Voor frequente reizigers die gewend zijn geraakt aan de standaard routine van het vliegveld, biedt deze campagne een welkome afwisseling. Met pop-up beauty bars, luxe behandelingen en geavanceerde huidverzorgingstechnologieën, belooft Heathrow een unieke ervaring voor reizigers van alle vier de terminals.
De Personal Shopper Lounge in Terminal 5 biedt een scala aan behandelingen die normaal gesproken alleen in exclusieve spa’s te vinden zijn. Van La Mer facials tot cryotherapie en ultrasonische peelings, er is voor elk wat wils. Voor reizigers die altijd onderweg zijn, is dit een luxe die normaal gesproken weken van tevoren gepland moet worden, maar hier is het slechts een steenworp verwijderd van je vertrekgate.
Naast de lounge zullen de terminals bruisen van activiteit met pop-up beauty bars van bekende merken zoals Charlotte Tilbury, MAC en Molton Brown. Hier worden live demonstraties gegeven, mini-behandelingen aangeboden en waardevol advies over huidverzorging gegeven. Voor degenen die besluiten om te winkelen, is er een gratis luxe beautytas met producten van topmerken beschikbaar, inclusief Elizabeth Arden, Versace en Benefit.
Zelfs de eetgelegenheden op de luchthaven doen mee aan de wellness-trend. Naast de gebruikelijke opties zoals Joe & The Juice en Leon, kun je nu kiezen voor een Clean Green smoothie van Jones the Grocer of een Firecracker Chicken Salad. Zelfs YO! Sushi biedt nu gezonde opties zoals een poké bowl voor onderweg.
De “Redefine Your Beauty” campagne van Heathrow belooft een ontspannende en verjongende ervaring die je niet snel zult vergeten. Dus als je binnenkort door Heathrow reist, neem dan wat extra tijd om te genieten van een massage, een gezichtsbehandeling en om die beautytas vol met goodies te scoren. Deze ervaring zal je vakantie net dat beetje specialer maken.